Elementy marketingu strategicznego organizacji prawniczej
W przypadku usług prawniczych kluczową przesłanką koncepcji strategicznej jest budowanie trwałych relacji opartych na satysfakcji klientów kancelarii. Wszelkie działania marketingowe mają służyć stałemu podnoszeniu jakości świadczonych usług oraz ich skuteczności i efektywności. Na rynku usług prawniczych podejście strategiczne nie oznacza powielania metod i instrumentarium marketingu klasycznego. Wiąże się raczej z koniecznością wzięcia pod uwagę specyfiki branżowej, czyli identyfikację i uwzględnianie zjawisk, które ją opisują, jak – na przykład – asymetria informacji w relacji klient – prawnik[1].
- Europejskie systemy prawne
- Listy do redakcji
- Ludzie ciekawi
- Moda
- Nasze inicjatywy
- Niegdysiejsze wokandy
- Po godzinach
- Podróże
- Tradycja
- Z notatnika Jerzego Bralczyka
- Zawody prawnicze zagranicą