Legal Market Day – podsumowanie konferencji
opublikowano: 2017-03-06 przez:
Konferencję otworzył Włodzimierz Chróscik, Dziekan Rady OIRP w Warszawie, który podkreślił: „Widzę tu wielu specjalistów, którzy ciągle czują głód wiedzy, chcą się rozwijać, budować przewagi konkurencyjne – nie tyle nadążać za rynkiem, co aktywnie go kształtować. Bardzo się cieszę, że tak jest, bo im lepsze, bardziej profesjonalne kancelarie prawne, tym lepszy rynek usług prawnych, lepiej zabezpieczeni klienci i lepszy wizerunek zawodu.” Okręgowa Izba Radców Prawnych w Warszawie objęła wydarzenie swoim patronatem.
W tegorocznej edycji konferencji mieliśmy do wyboru 12 zróżnicowanych wystąpień. Tematy poruszane przez prelegentów dotyczyły zarówno kwestii marketingu prawniczego, wyboru specjalizacji ale także wpływu sztucznej inteligencji na pracę prawników, a także porad językowych. W czasie sesji networkingowych nawiązać można było nowe znajomości i kontakty biznesowe, nie tylko z branży prawnej.
Legal Market Day to ogólnopolska konferencja dla prawników, którzy chcą tworzyć i rozwijać nowoczesne kancelarie. Celem Legal Market Day jest łączyć doświadczenie z rozwojem i nowoczesnością. Trzy dotychczasowe konferencję to w sumie: 300 reprezentowanych kancelarii, 33 prelegentów z Polski i zagranicy, 21 godzin wykładów. Podczas swoich wystąpień prelegenci poruszali m.in. kwestie tworzenia oraz dynamicznego rozwijania kancelarii, roli marketingu w zawodzie prawnika, narzędzi internetowych przydatnych w działaniach marketingowych i zarządzaniu nowoczesnymi kancelariami.
Legal Market Day tworzony jest głównie z myślą o nowych generacjach prawników, poszukujących możliwości zdobycia dodatkowych umiejętności, które wykraczają poza ramy studiów i aplikacji prawniczych.